Mimoriadne zázraky Pátra Pia za dar materstva

0
Svätý Páter Pio bol a je veľkým pomocníkom. Svedčia o tom mnohé zázraky nielen počas jeho života na zemi, ale svojou rukou a skutkami nás uvádza do úžasu aj v dnešnej dobe. Svedčia o tom aj nasledujúce svedectvá svätcovho príhovoru za rodiaci sa život.

... v tú noc, keď som mala pôrod, v strachu a neznesiteľných bolestiach kontrakcií som požiadala Pátra Pia o pomoc. Keď som pár dní po pôrode o tom povedala tete, vravela mi: „Samozrejme, že páter Pio veľa chodí po nemocniciach.“ Vtedy som si spomenula na knihu, ktorú som čítala a ktorá zhromažďuje výnimočné svedectvá ľudí, ktorí sa rôznymi spôsobmi „stretli“ so svätým z Pietrelciny a ktorí rozprávajú o získané milosti na jeho mocný príhovor.
Pri príležitosti stého výročia svätcových stigiem som vzala do ruky knihu, ktorú som spomínala vyššie Páter Pio, Neznáme zázraky svätca so stigmami a išla som si znova prečítať časti, ktoré som označila. Bola to ťažká chvíľa v mojom živote, trpela som, pretože po niekoľkých rokoch manželstva sme s manželom ešte nedostali milosť stať sa rodičmi. 
Nedeľa mala byť sviatkom svätca z Pietrelciny, ktorý raz prorokoval: „Budem robiť viac hluku, keď budem mŕtvy, ako keď budem živý“, a on v skutočnosti naďalej obracia srdcia ľudí a privádza ich k Ježišovi, „veľkým poslaním“, ktoré mu bolo zverené Bohom. Vtedy zahriali pri srdci slová, ktoré sa týkajú zázrakov, súvisiacich s materstvom. 


Matka prosí o milosť dieťaťa pre svoju dcéru
Moja rodina a ja sme o pátrovi Piovi prvýkrát počuli v roku 1983. O trinásť rokov neskôr, v roku 1996, sme si urobili výlet do San Giovanni Rotondo, kam sme sa potom mnohokrát vrátili, aj keď žijeme v Argentíne. 
V septembri 1999, počas jednej z týchto návštev, som prosila Pátra Pia, aby sa prihovoril u Boha, aby moja dcéra Marcela mohla mať dieťa: Žiadam ťa len o vnúčatko, Páter Pio, len jedno!"
Z kostola som odišla presvedčená, že moja modlitba bola vypočutá. "Neviem, či sa budeš môcť prihovárať - dodala som - ale verím a dávam sa do tvojich rúk." Potom som zacítila intenzívnu vôňu ruží, na niekoľko minút som bola očarená, stratená vo veľkom vnútornom pokoji. Pamätám si len, ako môj manžel pristúpil ku mne so strachom: „Deje sa niečo? Prečo ti trvalo tak dlho dostať sa von?" Odpovedala som mu ďalšou otázkou: "Cítil si vôňu ruží?"
Pokrútil hlavou, že nie. Nakoniec sme dostali milosť, o ktorú som s toľkou vierou prosila: nasledujúci rok sa narodil náš vnuk Mariano Francisco. Páter Pio nikdy nesklame.

Zjavenie Pátra Pia malému dievčatku, ktoré sa modlilo za príchod malého brata
S manželkou Andreou sme štyri roky absolvovali liečbu neplodnosti. (…) Napokon sa nám v roku 2004 narodila dcéra Delfina María Luján. O tri roky neskôr, po tom, čo sme dúfali, klamúc sami seba, Andrea potratila. Bol to veľmi tvrdý úder. 
Išli sme do Salty v Tres Cerritos, kde sa zhromažďuje viac ako 60 000 ľudí, aby sa modlili svätý ruženec na počesť Nepoškvrnenej Matky Božského Eucharistického Srdca Ježišovho. Videl som, že moja sestra Mária, služobníčka v centre, vytiahla z vrecka svätú kartu Pátra Pia a dala ju Andrei, aby sa mohla pomodliť. 
Keď sme sa vracali domov, Delfina, len tri a pol ročná, nám v aute povedala, že práve videla frátra za stromom, kde sedela jej matka. Neprikladali sme tomuto faktu dôležitosť, mysliac si, že to bola typická fantázia dievčaťa v jej veku. Ale neskôr, keď túto epizódu rozprávala mojej sestre Márii, vysvetlila nám, že mnoho ľudí videlo Pátra Pia hneď vedľa toho istého stromu. 
Naše modlitby k svätému z Pietrelciny boli prijaté veľmi rýchlo, pretože nasledujúci mesiac sme sa dozvedeli, že Andrea je opäť tehotná. Pravdepodobný termín pôrodu mal byť 23. september. V ten istý deň zomrel Páter Pio. Rozhodli sme sa, že ak to bude chlapec, budeme ho volať Pio, a v prípade, že to bolo dievča, dáme jej meno Pia. 
Keďže sa Pío Santiago narodil už 1. augusta, rozhodli sme sa ho pokrstiť 23. septembra v kostole San Pio v La Plata. Neskôr sme ako prejav vďaky poslali kópiu záznamu z obradu do San Giovanni Rotondo.


Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top