Novéna k Najsvätejšiemu Srdcu Ježišovmu od Pátra Pia

0
Svätý  Pio sa túto modlitbu modlil deň čo deň na úmysly osôb, ktoré sa odovzdávali jeho príhovoru.

Ježišu, ty si povedal: „A  ja vám hovorím: Proste a dostanete! Hľadajte a nájdete! Klopte a otvoria vám!“, hľa ja klopem, hľadám, ja prosím o túto milosť …
Otče náš, Zdravas Mária, Sláva Otcu... Najsvätejšie Srdce Ježišovo, dôverujem a dúfam v teba!


Ježišu, ty si povedal: „Veru, hovorím vám: O čokoľvek budete prosiť môjho Otca v mojom mene, On vám to dá!“, hľa ja prosím od tvojho Otca v Tvojom mene o túto milosť …
Otče náš, Zdravas Mária, Sláva Otcu... Najsvätejšie Srdce Ježišovo, dôverujem a dúfam v teba!

Ježišu, ty si povedal: „Veru, hovorím vám, nebo a zem sa pominú, ale moje slová nikdy!“, hľa ja sa spolieham na neomylnosť Tvojich slov a prosím o túto milosť …
Otče náš, Zdravas Mária, Sláva Otcu... Najsvätejšie Srdce Ježišovo, dôverujem a dúfam v teba!

Najsvätejšie Srdce Ježišovo, Ty nemôžeš nemať súcit s nešťastnými, zmiluj sa nad úbohými hriešnikmi a preukáž nám milosti, o ktoré Ťa prosíme prostredníctvom Nepoškvrneného Srdca Panny Márie, Tvojej a našej Matky.

Svätý Jozef, pozemský otec Najsvätejšieho Srdca Ježišovho, oroduj za nás.

Zdravas Kráľovná, Matka Milosrdenstva …

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top