Modlitby k Pátrovi Piovi

16
Ježišu, plný milosti a Milosrdenstva,
Ty si kvôli spáse ľudských duší prijal utrpenie a zomrel na kríži, aby si nám tak vydobyl odpustenie hriechov; pokorne Ťa prosíme:
na príhovor svätého Pia z Pietrelciny, kňaza a nositeľa Tvojich rán, ktorý Ti veľkodušne slúžil, a svoj život dal za záchranu hriešnikov, vypros mi odpustenie mojich hriechov a milosť …

Pre Tvoju väčšiu slávu ho osláv a všetkých nás pritiahni k svojmu milujúcemu Srdcu.
Lebo Ty žiješ a kraľuješ po všetky veky vekov. Amen. 
      
Sláva Otcu, i Synu, i Duchu Svätému …

Páter Pio, chráň ma pred zlom, 
pod Tvojím vedením mi pomôž chrániť sa vždy a všade,
posilňuj ma v dobrom a horlivom živote,
v poslednej hodine môjho pozemského putovania ma zjednoť v láske s Bohom,
a modli sa za mňa teraz i v hodinu mojej smrti. Amen.



Prosíme ťa, nauč aj nás pokore srdca, aby sme boli započítaní medzi maličkých evanjelia, ktorým Otec prisľúbil vyjaviť tajomstvá svojho Kráľovstva.
Obsiahni nám pohľad viery, schopný pohotovo rozpoznať v chudobných a v trpiacich tvár samotného Ježiša.
Podopri nás v hodine boja a skúšky a ak padneme, daj, aby sme zakúsili radosť zo sviatosti zmierenia.
Prenes na nás nežnú úctu k Márii, matke Ježiša a našej.
Sprevádzaj nás k blaženej Otčine, kam dúfame dôjsť aj my, aby sme naveky kontemplovali Slávu Otca, Syna a Ducha Svätého. Amen.

/túto modlitbu predniesol Ján Pavol II. v deň kanonizácie sv. Pia z Pietrelciny, 16. 6. 2002/

 Masima
Tags

Zverejnenie komentára

16 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Svätý Páter PlO, oroduj za môjho syna. AMEN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svätý Páter PlO, oprosím objím moju mamu ktorá prekročila prah večnosti 23.9.
    Svätý Páter PlO, ďakujem že si.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sv.Pater Pio ,osviet rozum Martinovi a obmäkči jeho srdci,zbav ho všetkých závislosti..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sväty Pater Pio pomôž, lebo ďalej už nevládzem. Som na pokraji života a smrti...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Svatý Patere Pio, prosím přimluv se u Ježíše za zázračné uzdravení naší Elišky..... Děkuji Máma

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosím, pomôž, Olinke urobiť skúšky koncom augusta.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prosím, pomôž Olinke pri skúškach v auguste. Ďakujem Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prosím o pomoc pre sestru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prosím o uzdravenie mojej dcérky Lucky a veľa sily. Amen

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páter Pio, prosím za predstaviteľov krajín sveta, aby vyhodili pýchu zo svojho srdca, svoju nadradenosť, pre ktoré nevidia zlo, ktoré konajú. Prosím za mier na Ukrajine. Nech zvíťazí Srdce Ježišovo nad tvrdými srdciami tých, ktorí zabíjajú deti, ženy a nevinných ľudí, ktorí chcú len normálne žiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem Ti Pater Pio z celého srdca❤

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Svätý Pater Pio, zo srdca ta prosime, prihovor sa za uzdravenie nasho ocina Jana. Dakujeme. Milujuca rodina.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Svätý Páter Pio, prosím zbav môjho syna všetkých závislostí. Amen.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Svätý Páter Pio, prosím ťa za zdravie tatika.

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top