Silná modlitba svätého Pátra Pia za uzdravenie

0
Touto modlitbou, ktorú napísal svätý Páter Pio, môžeme použiť  pri žiadosti Boha o uzdravenie. Svätý Páter Pio je po celom svete známy svojím silným nebeským príhovorom a modlitbou za uzdravenie. Mal neotrasiteľnú vieru v Boha a naďalej sa prihovára za kresťanských veriacich.

Pátrovi Piovi sa pripisuje nespočetné množstvo zázrakov, a to ako počas jeho života, tak aj po jeho smrti. Ani jeden zázrak by sa však neudial bez jeho silnej viery, neochvejnej dôvery v Pána a modlitby. Aj nasledujúca modlitba, ktorú napísal svätý Páter Pio sa spolieha na Božiu silu a rozjíma o umučení. 


Modlitba svätého Pátra Pia za uzdravenie

Ó, môj Ježišu, daj mi svoju silu, 
keď sa moja slabá povaha vzbúri proti tiesni 
a utrpeniu tohto života vo vyhnanstve, 
a daj mi prijať všetko s pokojom a mierom.

Z celej sily sa držím Tvojich zásluh, 
Tvojich utrpení, Tvojho zmierenia a Tvojich sĺz, 
aby som s tebou mohol spolupracovať na diele spásy.

Daj mi silu opustiť hriech, 
jedinú príčinu Tvojej agónie, Tvojho potu krvi a Tvojej smrti. 
Znič vo mne všetko, čo sa Ti nepáči, 
a naplň moje srdce ohňom svojej svätej lásky 
a všetkým svojim utrpením.

Zovri ma nežne, pevne, blízko k Tebe, 
aby som Ťa nikdy nenechal samého v Tvojom krutom umučení. 
Prosím len o odpočinok v tvojom srdci. 
Amen.



Masima
zdroj: Philip Kosloski, Aleteia

Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top