Páter Pio – služobník milosrdenstva

0
O pátrovi Piovi môžeme doslovne povedať, že bol služobníkom milosrdenstva. Praktizoval ho až do vyčerpania v rámci „apoštolátu načúvania.“ 

Prostredníctvom služby spovede sa stal živým pohladením Otca, ktorý lieči rany hriechu a srdce posilňuje pokojom.
Nikdy nebol natoľko unavený, aby nemohol prijať tých, ktorí sa mu potrebovali zdôveriť, naopak, naplno zasvätený svojej službe, podelil sa so spovedníkmi nielen o čas, ale aj o energiu šírenia vône Pánovho odpustenia. 
Čo mu k tomu dodávalo toľko sily? Napojenie na ukrižovaného Ježiša, čím sa stal kanálom milosrdenstva.  
Bolesti a utrpenia mnohých, ktorých mal neustále v srdci, prepájal s láskou Krista, ktorý sám seba daroval „až do krajnosti.“


A podobne aj páter Pio žil veľké tajomstvo bolesti, obetovanej pre lásku v neutíchajúcich modlitbách. „Je to najlepšia zbraň, akú máme, kľúč, čo otvára Srdce Boha.“ 
Srdce Boha je nesmierne láskavé a milosrdné, a nie je opancierované množstvom bezpečnostných prostriedkov, ktoré musíme zdolávať napr. pri vstupe do trezora. Do Srdca Boha sa dostaneme oveľa jednoduchšou cestou – modlitbou.  
To je tá najväčšia sila Cirkvi, ktorú nesmieme nikdy opustiť, lebo Cirkev prináša ovocie, ak koná tak, ako Panna Mária a apoštoli, ktorí «jednomyseľne zotrvávali na modlitbách»“ (Sk 1,14), „keď očakávali Ducha Svätého. 
Na záver použijem slová pápeža Františka – Chcete mať radostné srdce? Dám vám jednoduchý recept: Modlite sa!
Ja s ním súhlasím a vy?

Svätý Páter Pio sa túto modlitbu modlil deň čo deň na úmysly osôb, ktoré sa odovzdávali jeho príhovoru.
I. Ó, môj Ježišu, ty si povedal: "Aj ja vám hovorím: proste a dostanete! Hľadajte a nájdete! Klopte a otvoria vám!" Hľa, ja klopem, hľadám, ja prosím o milosť...  
Otče náš..., Zdravas´ Mária..., Sláva Otcu...  Najsvätejšie Srdce Ježišovo, dôverujem a dúfam v Teba. 

II. Ó, môj Ježišu, ty si si povedal: "Veru hovorím vám: o čokoľvek budete prosiť môjho Otca v mojom mene, On vám to dá!" Hľa, ja prosím od Tvojho Otca v Tvojom mene milosť... 
Otče náš..., Zdravas´ Mária..., Sláva Otcu... Najsvätejšie Srdce Ježišovo, dôverujem a dúfam v Teba.

III. Ó, môj Ježišu, ty si povedal: "Veru hovorím vám, nebo a zem sa pominú, ale moje slová nikdy!" Hľa, ja sa spolieham na neomylnosť tvojich slov a prosím o milosť... 
Otče náš..., Zdravas´ Mária..., Sláva Otcu... Najsvätejšie Srdce Ježišovo, dôverujem a dúfam v Teba.

Ó, Najsvätejšie Srdce Ježišovo, ktorému nie je možné nemať súcit s nešťastnými, zmiluj sa nad úbohými hriešnikmi a preukáž nám milosti o ktoré ťa prosíme prostredníctvom Nepoškvrneného Srdca Panny Márie, tvojej a našej Matky. 
Svätý Jozef, pozemský Otec Najsvätejšieho Srdca Ježišovho, oroduj za nás.     
Zdravas´ Kráľovná...

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top