"Daj mi tú zbraň s ktorou sa vyhrávajú bitky!"

0
Svätý páter Pio, ktorého nazývali i "živým ružencom", raz napísal svojmu duchovnému otcovi: "Moc diabla, ktorý na mňa útočí je strašná." V tomto boji sa mu ustavičná modlitba svätého ruženca stala najúčinnejšou zbraňou.

Páter Pio raz v tejto súvislosti hovoril o svojom sne: „Jedného večera som bol na chóre a modlil sa. Zrazu ma vyrušili hlučné výkriky. Prichádzali z námestia pred kostolom. Pristúpil som k oknu. Vonku som zbadal rozzúrený dav, ktorý kričal: Preč s Ježišom! Preč s pátrom Piom! Hneď na to som sa stiahol a so všetkým som sa zdôveril Panne Márii. Ona mi dala malú zbraň, celkom malú...


Išiel som späť k oknu a davu som ukázal túto zbraň, kývala sa zo strany na stranu. Tu zrazu všetci na námestí padli na zem, akoby boli v bezvedomí. Ja som sa však išiel modliť. O chvíľu som z námestia opäť počul hlasy. Vrátil som sa k oknu a zbadal som obrovský zástup ľudí. 
Vtedy som hlasno zvolal: Kto ste? A oni kričali: Nech žije Ježiš! Nech žije Panna Mária! Nech žije páter Pio! - Ach, veď vy ste moje duchovné deti, odvetil som. Vždy sa modlite ruženec a nikto vám nebude môcť skriviť čo i len vlas na hlave.

Keď išiel páter Pio spať a nemohol hneď nájsť jeden zo svojich ružencov, zvyčajne si ich odkladal pod vankúš, alebo na nočný stolík, obrátil sa na svojho spolubrata pátra Onorata Marcucciho, ktorý bol posledné štyri roky takmer stále s ním, a veselo mu povedal: „Daj mi tú zbraň s ktorou sa vyhrávajú bitky!“ 

V predvečer svojho odchodu s tohoto sveta zanechal páter Pio svojim duchovným deťom testament: „Milujte Pannu Máriu a starajte sa o to, aby bola milovaná. Stále sa modlite ruženec!“

Masima
zdroj: P. Marcellino Iasenzaniro, Padre Pio parla della Madonna, San Giovanni Rotondo

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top