Zasľúbenia, ktoré dal Ježiš Kristus Pátrovi Piovi

0
Z môjho Srdca stále vychádza naliehavé volanie lásky. Je to volanie, ktoré sa šíri a zasiahne aj tých, ktorí ma nechcú počuť, a preto si ma nevšímajú. Hovorím však vnútorne ku všetkým, všetkým posielam svoje volanie, pretože ich milujem. Kto pozná zákon lásky, nečuduje sa, že nemôžem prestať klopať na srdce tých, ktorí mi odporujú a ktorí ma svojim odmietaním nútia, aby som znova opakoval svoje láskyplné pozvanie.

Pozri, čo ponúkam za trochu tvojej lásky:
1. Odpustenie všetkých hriechov a istotu spásy duše v hodinu smrti tým, ktorí si aspoň raz denne s láskou a úctou spomenú na moju smrteľnú úzkosť.
2. Dokonalú a trvalú ľútosť tým, ktorí dajú slúžiť svätú omšu ku cti môjho utrpenia v Getsemany.
3. Úspech v duchovných záležitostiach tým, ktorí iným vštepia lásku k môjmu utrpeniu na Olivovej hore.

Aby som vám dokázal, že chcem prelomiť hrádzu svojho Srdca a vyliať z neho prúdy milostí, sľubujem tým, ktorí rozširujú uctievanie mojich getsemanských utrpení, tieto tri milosti:
1. Úplné a konečné víťazstvo v najťažších skúškach, ktorým sa musí podrobiť.
2. Priamu moc vyslobodzovať duše z očistca.
3. Veľké osvietenie a silu v plnení mojej vôle.

Všetky tieto drahocenné dary dám tým, ktorí si denne s láskou a účasťou pripomínajú moju nezmerateľnú úzkosť na Olivovej hore.


Modlitba: Ježišova smrteľná úzkosť v Getsemany
Požehnaný Ježišu, ktorý zo svojej nesmiernej lásky, aby si premohol tvrdosť našich sŕdc, vylievaš prúd milostí na tých, ktorí rozjímajú o tvojom utrpení v Getsemany, prosím ťa, pomôž mojej duši a môjmu srdcu, aby som často – aspoň raz za deň – rozjímal o tvoje najtrpkejšej smrteľnej úzkosti v Olivovej záhrade a v čo najužšom vzájomnom vzťahu sa s tebou zjednotil.

Ó obeťou požehnaný Ježišu, ktorý si vzal tej noci na seba nesmierne bremeno našich hriechov a dokonale si ich odčinil, dopraj mi tú preveľkú milosť dokonalej ľútosti lásky nad mojimi početnými hriechmi, za ktoré si sa potil krvou.

Ó krížom požehnaný Ježišu, pre svoj veľký, mocný boj v Getsemany mi dopraj konečné víťazstvo nad pokušeniami, zvlášť nad tými, ktorým som najviac vystavený.

Ó utrpením požehnaný Ježišu, pre svoj smrteľný zápas – nám tak nepochopiteľný a nevýslovný, v noci zrady a najtrpkejšej úzkosti duše – osvieť ma, aby som poznával a plnil tvoju vôľu. Daj, aby som stále myslel na tvoj hrozný zápas a uvažoval nad tým, ako si víťazne obstál, aby sa splnila nie tvoja, ale Otcova vôľa.

Buď požehnaný, Ježišu, za všetky vzdychy tej svätej noci a za všetky slzy, ktoré si prelial.

Buď požehnaný, Ježišu, za krvavý pot a smrteľný zápas, ktorý si láskyplne vytrpel v úplnej opustenosti a nepochopiteľnej samote.

Buď požehnaný, najsladší, avšak nesmiernou trpkosťou naplnený Ježišu, za svoju modlitbu, ktorá tak hlboko ľudsky a božsky vytryskla z tvojho smrteľným zápasom sa chvejúceho Srdca.

Večný Otče, obetujem ti všetky minulé, prítomné i budúce obete v zjednotení s krvavou smrteľnou úzkosťou tvojho Syna v Getsemany.

Najsvätejšia Trojica, daj, aby sa rozšírila po celom svete znalosť, a tým aj láska k smrteľnej úzkosti Ježiša na Olivovej hore.

Daj, požehnaný Ježišu, aby všetci, ktorí o tvojom umučení uvažujú, pamätali na tvoje utrpenie v záhrade, aby sa podľa tvojho príkladu dobre modlili, naučili sa víťazne bojovať, aby ťa mohli naveky chváliť v nebesiach. Amen.

Masima - svätý Páter Pio
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top