Modlitba Pátra Pia k Anjelovi strážcovi

1
Ó, môj anjel strážny, staraj sa o moje telo a moju dušu.
Osvetľuj moju myseľ, aby som mohol lepšie spoznať Pána, svojho Boha 
a milovať ho celým svojím srdcom.
Sleduj ma, keď sa modlím, aby som nepodľahol pokušeniu.
Udržiavaj ma svojou radou, aby som mohol žiť ako dobrý kresťan
a veľkoryso mi pomáhaj vykonávať dobrú prácu.
Chráň ma pred nástrahami zlého
a posilňuj ma počas pokušenia, aby som mohol vyhrať boj proti zlu.
Zostaň vždy blízko mňa a nikdy neprestávaj byť mojím strážcom,
kým nebudem povolaný do Otcovho domu,
kde spoločne budeme chváliť Pána po celú večnosť.



Masima
Tags

Zverejnenie komentára

1 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Pochvalen prosím modlitby sestru Angeliku nevládala dnes dýchať dali ju na ARO chcú jej urobiť krku katéter prosím o modlitbu ďakujem zbohom aby to radšej nemala bola zdravá

    OdpovedaťOdstrániť
Zverejnenie komentára
To Top