Stretnutie s Pátrom Piom

0
Istý američan rozpráva o svojom stretnutí s Pátrom Piom: "V roku 1965 som strávil týždeň v San Giovanni Rotondo a na moje narodeniny, 12. januára 1965 som mal česť zúčastniť sa svätej omše. V  kláštore nebolo tom období veľa návštevníkov. Každé ráno som vstával ešte za tmy, a asi o 4,30 som mohol vstúpiť do kostola a pripraviť sa na svätú omšu, ktorá začínala o 5,00.

Svätá omša, celebrovaná Pátrom Piom bola nezabudnuteľná, s tichými dlhými prestávkami, počas ktorých sa Páter Pio javil ako v extáze. Počas omše si zložil rukavice a z miesta, kde som v kostole sedel, jasne som videl jeho stigmatizované ruky.   


V jedno ráno som išiel do kostola, aby som navštívil nášho Pána v Najsvätejšej sviatosti. Keď som potom odchádzal, zdvihol som oči a videl Pátra Pia na jeho mieste na chóre. Pozrel na mňa dolu a usmial sa. Zdvihol svoj ruženec a ukázal naňho. Aj ja som svoj ruženec vytiahol a podržal, aby ho videl. Vedel som, že ma povzbudzuje k modlitbe ruženca.

Bol som ubytovaný v hoteli, jednu noc, keď som sa pred spánkom pomodlil, požiadal som svojho anjela strážneho, aby išiel za Pátrom Piom a povedal mu o všetkých mojich duchovných potrebách.

Na druhý deň som sa večer pripojil k dedinčanom vonku na námestí, ktorí sa tam schádzali každý večer. Páter Pio dal všetkým svoje požehnanie a prihovoril sa im po taliansky. Nerozumel som a tak som požiadal jednu pani, stojacu vedľa mňa, ktorá hovorila po anglicky, aby mi preložila, čo vravel Páter Pio. Aké bolo moje prekvapenie, keď mi jeho slová - že minulú noc mu nedal spať strážny anjel z Ameriky - azda ani nemusím opísať."


Masima

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top