Vďakyvzdanie sv. Pia z Pietrelciny po svätom prijímaní

0
Zostaň so mnou, Pane, pretože Ťa potrebujem mať pri sebe, aby som na teba nezabudol. Ty vieš, ako ľahko Ťa opúšťam.


Zostaň so mnou, Pane, lebo som slabý a potrebujem Tvoju silu, aby som tak často nepadal. Zostaň so mnou, Pane, lebo Ty si moje svetlo a bez Teba som v tmách. Zostaň so mnou, Pane, aby si mi ukázal svoju vôľu.

Zostaň so mnou, Pane, aby som počul tvoj hlas a kráčal som verne za Tebou. Zostaň so mnou, Pane, chcem Ťa milovať a byť stále pri Tebe.

Zostaň so mnou, Pane, ak chceš, aby som Ti bol verný.  

Zostaň so mnou, Pane, lebo aj keď je moja duša úbohá, chce sa stať pre teba miestom útechy, hniezdom lásky.

Zostaň so mnou, Pane, lebo sa zvečerieva a deň sa už schyľuje a život plynie - blíži sa smrť, súd, večnosť. Musím si doplniť sily, aby som nezostal stáť na ceste, a preto ťa potrebujem. Zvečerieva sa a blíži sa smrť.
Bojím sa temnoty, pokušení, sucha, kríža, bolestí. Ako ťa len potrebujem, Ježiš môj, v tomto temnom čase vyhnanstva.

Zostaň so mnou, Ježišu, v živote plnom nebezpečenstiev Ťa veľmi potrebujem. Daj nech Ťa spoznám tak ako tvoji učeníci - pri lámaní chleba, aby sa Eucharistia stala svetlom, ktoré zaháňa tmu, silou, ktorá ma podopiera, jedinečnou radosťou môjho srdca.

Zostaň so mnou, Pane, lebo v hodine mojej smrti chcem byť s tebou spojený - ak nie svätým prijímaním, tak aspoň prostredníctvom tvojej milosti a lásky. Zostaň so mnou, Ježišu.  

Nežiadam si dokonalú útechu, pretože si ju nezaslúžim. Avšak dar tvoje prítomnosti - to áno! O ten Ťa prosím!

Zostaň so mnou, Pane, veď jedine Teba hľadám: tvoju lásku, tvoju milosť, tvoju vôľu, tvoje srdce, tvojho ducha. To preto, lebo Ťa milujem a nežiadam si nijakú inú odmenu, len môcť Ťa milovať ešte viac. Kým žijem, budem ťa milovať celým srdcom veľkou láskou a potom tou dokonalou po celú večnosť. Amen.

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top