Duchovné tipy Pátra Pia

0
Ak zažívate obdobie starostí, bolesti a smútku, tieto duchovné tipy Pátra Pia vám poskytnú úľavu. Páter Pio nás svojím životom učil, ako sa vysporiadať s ťažkými situáciami zverením sa Bohu.

1. Nenechajte vo svojej duši smútok, pretože smútok bráni Duchu Svätému konať slobodne. 

Pane Ježišu, ty si dôvod mojej radosti a viem, že ma nikdy neopustíš. Keď ku mne prichádzajú utláčajúce momenty smútku, tmy, pochybností, odradenia alebo strachu, podnecuj Ducha Svätého, aby som mohol byť naplnený svetlom lásky, modlitby, vďačnosti a radosti.

2. Nevzdávajte sa  

Uprostred skúšok, ktoré vás môžu postihnúť, vložte svoju dôveru do nášho Najvyššieho Dobra s vedomím, že sa o nás stará viac ako matka, ktorá to robí pre svoje dieťa. 

Uč ma láske k obetovaniu za oddanosť svojmu krížu. Prosím, posilni ma vo všetkých procesoch, aby moja viera, nádej a láska zvíťazili podľa tvojej milosti.


3. Reagujete, keď zlý šepká vo vašej mysli... keď chce, aby ste verili, že ste takmer na pokraji straty. 

Napriek týmto zlým narážkam je Pán s vami viac ako kedykoľvek predtým vo vašich trápeniach. Boh nám hovorí: Buďte odvážni a nebojte sa, pretože je isté, že tí, ktorí sa boja strachu zo straty, sa nestratia a tí, ktorí bojujú s očami upretými na Boha, budú sa radovať z víťazstva víťazným hymnusom. Neexistuje nič, čoho by sme sa mali báť, lebo Nebeský Otec nám sľúbil pomoc, ktorú potrebujeme, aby nás nemohli zahltiť pokušeniami. 

Pane Ježišu, keď temnota zostúpi na moju dušu a zlí duchovia na mňa neúprosne zaútočia, daj mi, aby som sa vrátil k svojej viere, nádeji a láske. Bohužiaľ, som slabý! Preto budem dôverovať tvojmu milosrdenstvu, ktoré nikdy neskončí.

4. Skôr než zaspíte, spytujte si svedomie toho dňa, ktorý ste práve minuli, a proste Boha modlitbou. 

Nikdy nezabudnite na svojho strážneho anjela, ktorý je vždy blízko vás, ktorý vás nikdy neopustí, bez ohľadu na to, ako zle s ním zaobchádzate. Koľkokrát, bohužiaľ, sme ho rozplakali, najmä keď sme odmietli vyhovieť jeho želaniam, ktoré boli aj Božími túžbami! 

Pane Ježišu, nemôžem ukázať dostatok vďačnosti za dar môjho strážneho anjela, môjho verného priateľa života a ochrancu. Prosím, daj mi duchovnú citlivosť, aby som počul impulz tvojich svätých anjelov.

5. Duša, ktorá je určená na vládnutie s Ježišom Kristom vo večnej sláve, musí byť prerobená kladivom a sekáčom. 

Aké sú tieto údery kladivom a dlátom, s ktorými božský umelec pripravuje kameň, zvolenú dušu? Tieto ťahy dlátom sú tieňmi, strachom, pokušeniami, duchovnými trápeniami a rozrušením, s nádychom spustošenia a dokonca fyzickou bolesťou.  

Pane Ježišu, daj, nech sa v súžení držím teba vo viere, že si so mnou. Chcem sa úplne spoliehať na tvoju láskavosť a ochranu. Žiadam len, aby ti tejto milosti nikdy nebolo ľúto. Keď sa dostanem do pokušenia, prosím, aby milosť vstala a začala znova.

6. Bez ohľadu na to, aké neznesiteľné je vaše duchovné spustošenie v určitých okamihoch vášho života, nikdy nestrácajte svoje srdce.

Vždy sa obráťte na Neho, aj keď sa diabol snaží zahaliť do svojho plášťa váš život a ukáže vaše hriechy. 

Pane Ježišu, láskyplne si pripravil večnú korunu slávy pre tých, ktorí bojujú dobrý boj za lásku k tebe. Pane, ty si moja sila a moja spása. Som tvoj a ty si môj. Osláv ma, úbohého hriešnika.

7. Mária, Matka Ježišova a naša Matka, ktorá rozumie všetkému, čo je obsiahnuté vo veľkom tajomstve utrpenia, neseného kresťanským duchom. 

Kiež by pre teba získala všetku silu, ktorú potrebuješ pri stúpaní na vrchol Kalvárie s tvojím krížom. 

Bohužiaľ je potrebná veľká sila, aby ste nasledovali túto cestu, ale buďte opatrní, lebo Spasiteľ vás nikdy neopustí sám ani bez jeho pomoci. 

Pane Ježišu, dal si mi svoju matku i moju matku. 
Ó, Mária, v mojich radostiach a bolestiach, pomôž mi, aby som zopakoval tvoj chválospev vďačnosti, prosím, drž ma za ruku na úpätí kríža, aby som nezutekal.

Masima
zdroj: consigli-spirituali-di-padre-pio

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top