Modlitba k Pátrovi Piovi

0
Svätý otče Pio, ty si dostal od Boha dar vidieť do ľudskej duše. Poznal si stav svojich kajúcnikov, mohol si im vypočítať zamlčané a zabudnuté hriechy. Tým si mohol dušiam dosvedčiť, že si pravý muž Boží. Ukáž tiež mne, ako som na tom vo vzťahu k Bohu, aby ma Ježiš mohol pripočítať k tým, ktorí sú jeho.

Ježiš povedal svojim učeníkom: Ako veľmi som túžil jesť s vami tohto veľkonočného baránka! (Lk 22,14).
Milý otec Pio, aj ty si mal veľký hlad po svätom prijímaní, po spojení s Kristom. Zobuď aj vo mne túto túžbu a sprevádzaj ma k stolu Pána. Keď Ježiš uvidí tvoje krásne svadobné rúcho, poteší sa z toho a prehliadne úbohosť mojej hriešnej duše.
Vypros mi milosť, aby som prijímal Ježiša s veľkou pozornosťou, aby som ho srdečne pozdravil spolu s Otcom a Duchom Svätým, aby som sa klaňal prítomnému trojjedinému Bohu v duchu a v pravde, predložil mu svoje záležitosti a tiež potreby a starosti mojich drahých i celej Cirkvi.

Svätý otče Pio, pros Ježiša o to, aby v tejto svätej omši nepripustil žiadne nehodné sväté prijímanie, aby daroval všetkým komunikantom dar dokonalej ľútosti a svätej spovede a uchránil ich pred svätokrádežou.


Svätý otče Pio, tebe bolo ľúto zástupov, ako tvojmu božskému Majstrovi. V odľahlej neúrodnej krajine južného Talianska si vybudoval veľkú nemocnicu, komplex vybavený 1200 lôžkami, 300 lekármi a viac ako 2 000 osobami ošetrujúceho personálu. Je to veľké charitatívne dielo. A toho všetkého si dosiahol vďaka modlitbe a darom. Otvor tiež naše oči pre sociálnu núdzu.

Svätý Peter naliehavo vyzýval veriacich: Buďte triezvi a bdejte, lebo váš protivník diabol obchádza ako revúci lev a hľadá, koho by zožral. Postavte sa proti nemu silní vo viere. (1Pt 5,8)
Svätý otče Pio, ty vieš, že dnes mnoho ľudí neverí na diabla a žijú tak, ako by nebolo žiadneho pokušiteľa, ktorý pôsobí všetkými rafinovanými prostriedkami. To je jeho vytúžená situácia, ktorú si želá, aby mohol nič netušiacich a slepých ľudí oklamať.
Svätý otče Pio, ty si celý život bojoval proti tomuto mocnému "obrovi". Otvor oči všetkým veriacim, aby sa podľa Kristových slov báli viac toho, ktorý môže nielen telo, ale aj dušu uvrhnúť do večnej záhuby. (Mt 10,28)

Arnold Giuillet
Masima
Tags

Zverejnenie komentára

0 Komentáre
Prosím nespamujte. Každý komentár je spravovaný Adminom. * Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Zverejnenie komentára (0)
To Top